W startującej właśnie kampanii słodyczy Kinder Niespodzianka reklamowana jest ich nowa seria - Space Mission, obejmująca 7 figurek zwierzaków-kosmonautów podbijających kosmos. W związku z tym reklama, będąca połączeniem animacji i ujęć aktorskich, pokazuje podróż w kosmos. Taki przekaz ma przyciągać dzieci i zachęcać je do wspólnej zabawy i odkrywania poszczególnych funkcji zabawek, a także tworzenia własnych historii.
Kreację kampanii przygotowało R&R Studio Kreatywne, produkcją i postprodukcją spotu zajął się dom produkcyjny Lemon Film Studio, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat Polska. W Polsce akcja przez 5 miesięcy będzie prowadzona w telewizji (TVP, Polsat, TVN i kanały tematyczne) i kinach. Reklama przygotowana przez R&R Studio Kreatywne i Lemon Film Studio będzie też wykorzystywana w 12 innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej.












