Mniej na reklamę

ZenithOptimedia skorygowała w dół prognozy globalnych wydatków na reklamę.

Rzeczpospolita-pap
Rzeczpospolita-pap
Udostępnij artykuł:

Dotychczas zakładała, że wzrosną one w porównaniu z rokiem ubiegłym o 5,4 proc. Nowa prognoza przewiduje wzrost o 4,7 proc.

Powodem korekty jest spodziewany spadek wydatków na reklamę w telewizji USA.

Rzeczpospolita-pap
Autor artykułu:
Rzeczpospolita-pap
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa