Mobilnie dla Morlinek

Agencja marketingu mobilnego adMobile realizuje m-marketingowe wsparcie dla kampanii konsumenckiej brandu Morlinki

masz
masz
Udostępnij artykuł:

adMobile realizuje konkurs SMS-owy przeznaczony dla konsumentów Morlinek. W czasie trwania kampanii "Morlinki na medal" można na numer 7114 przysłać unikalne kody konkursowe, umieszczone w opakowaniach promocyjnych. Każdy biorący udział w konkursie SMS-owym ma szansę wygrać aparat cyfrowy lub album na fotografie.

Termin nadsyłania SMS-ów upływa 7 czerwca 2005 roku.

"Marlinki na medal" to kolejna promocja konsumencka obsługiwana przez agencję adMobile.

Agencja adMobile jest autorem "Kodeksu Marketingu Mobilnego", wyznaczającego standardy usług mobilnych.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP