Kampania ma na celu zwrócić uwagę odbiorców na doświadczenie, jakie VALVEX przekłada na swoje produkty, czyniąc je bezpiecznym, sprawdzonym narzędziem pracy każdego profesjonalisty. Marka stawia na innowacyjność, stale rozwijając produkty w poszczególnych grupach asortymentowych. Głównym motywem kampanii jest znak nieskończoności, który obrazuje trwałość i solidność produktów marki VALVEX. Znak ten, zbudowany z wody, ognia i gazu, symbolizuje kompleksowość oferty firmy w zakresie armatury instalacyjnej do sieci domowych. Z uwagi na mocno sprecyzowaną grupę docelową, firma w komunikacji kampanii koncentruje się na kanałach BTL (głównie materiały POS), wykorzystuje internet i social media. www.valvex.com VALVEX press box
"Moc technologii, siła innowacji" - nowa kampania reklamowa VALVEX
Pod hasłem „Moc technologii, siła innowacji” startuje nowa kampania reklamowa firmy VALVEX. Reklama skierowana jest do profesjonalistów, którzy na co dzień używają produktów z grupy asortymentowej marki VALVEX.












