Mood: nowa strategia marki

Wraz z globalnym rebrandingiem, Mood wprowadza nową strategię swojej marki, dzięki której firma ma być kojarzona nie tylko z marketingiem sensorycznym, ale z szeroko rozumianym "experience designem".

km
km
Udostępnij artykuł:

Mood chce dzięki globalnemu rebrandingowi zmienić postrzeganie biznesowe swojej grupy kapitałowej. Obecnie spółki Mood Media, Muzak oraz DMX rozpoczynają działalność na całym świecie (w tym w Polsce) pod jedną marką Mood.

Po zakończeniu rebrandingu Mood zamierza zacząć wprowadzać pełne spektrum rozwiązań sensorycznych dla biznesu, także na rynek polski. Firma ma stać się globalnym zespołem koncentrującym się na projektowaniu doznań, czyli tzw. "experience design", tworząc dla swoich partnerów biznesowych zaawansowane i kompleksowe połączenia sensoryczne oraz aplikacje mobilne, pozwalające im na kreatywną i skuteczną komunikację ze swoimi klientami.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"