Nowy system identyfikacji wizualnej charakteryzuje się minimalistycznym podejściem do projektowania, ograniczoną paletą kolorów, czytelną i dostępną typografią.
Kluczowym elementem rebrandingu jest minimalistyczne logo.
– Rebranding to nie tylko nowa estetyka, ale także podkreślenie naszej ewolucji jako agencji. Robimy duży krok w stronę większej klarowności i spójności w komunikacji marki, jaką jest more. Nowa identyfikacja wspiera nas w budowaniu długoterminowych relacji z klientami, stawiając na przejrzystość i skuteczność – zaznacza Jakub Zajdel, CEO more.
– Nowa identyfikacja wizualna more jest mocna i celowa. Skupia się na przekazaniu kluczowych wartości marki przy użyciu prostych, oszczędnych środków. Wszystko ma tu swoje miejsce. Mniej znaczy więcej – komentuje Kamil Przybyła, główny brand designer Leniva Studio, które odpowiada za rebranding.

Na całość zmian, poza kompleksowym design systemem, składają się także przeprojektowanie materiałów do komunikacji z klientami oraz całościowa komunikacja wizualna online (strona internetowa oraz LinkedIn).











