Celem kampanii jest budowanie świadomości marki i jednoczesne odmłodzenie grupy docelowej – dotarcie do młodszych pokoleń, których zaangażowanie wpływa na postrzeganie marki również wśród starszych odbiorców, zarówno w sieci, jak i w punktach sprzedaży.
W kreacjach pojawiają się aniołki, odwołujące się do stylistyki zinów vintage, które podkreślają autentyczność, wolność i niedoskonałość, co jest szczególnie istotne dla zmęczonych perfekcyjnym światem social mediów Zetek i Millenialsów.

Centralnym elementem działań jest aktywacja konsumencka na dedykowanej stronie, mająca na celu trial nowych produktów i wzmocnienie sprzedaży w sezonie od października do grudnia.
Za strategię i kreację kampanii, w tym produkcję spotów z wykorzystaniem AI, odpowiada agencja kreatywna Washing Machine, natomiast za strategię mediową i jej realizację – Sales & More. Przygotowane spoty 30 sek. i 15 sek. oraz 6 sek. bumpery utrzymane są w stylistyce internetowej.
Poza działaniami w digitalu, Mosso prowadzi również aktywności w punktach sprzedaży. Kampania potrwa do 23 grudnia.











