Mosso kampanią "Niebo w gębie mayo" promuje nowe majonezy smakowe

Marka Mosso wystartowała z launchową kampanią "Niebo w gębie mayo", wprowadzającą na rynek trzy nowe majonezy smakowe: Sriracha, Zielone Oliwki i Czarny Czosnek. Jednocześnie akcja przypomina o klasykach marki – majonezach Napoleońskim i Lekkim.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Mosso kampanią "Niebo w gębie mayo" promuje nowe majonezy smakowe
Mosso reklamuje smakowe majonezy

Celem kampanii jest budowanie świadomości marki i jednoczesne odmłodzenie grupy docelowej – dotarcie do młodszych pokoleń, których zaangażowanie wpływa na postrzeganie marki również wśród starszych odbiorców, zarówno w sieci, jak i w punktach sprzedaży.

W kreacjach pojawiają się aniołki, odwołujące się do stylistyki zinów vintage, które podkreślają autentyczność, wolność i niedoskonałość, co jest szczególnie istotne dla zmęczonych perfekcyjnym światem social mediów Zetek i Millenialsów.

Centralnym elementem działań jest aktywacja konsumencka na dedykowanej stronie, mająca na celu trial nowych produktów i wzmocnienie sprzedaży w sezonie od października do grudnia.

Za strategię i kreację kampanii, w tym produkcję spotów z wykorzystaniem AI, odpowiada agencja kreatywna Washing Machine, natomiast za strategię mediową i jej realizację – Sales & More. Przygotowane spoty 30 sek. i 15 sek. oraz 6 sek. bumpery utrzymane są w stylistyce internetowej.

Poza działaniami w digitalu, Mosso prowadzi również aktywności w punktach sprzedaży. Kampania potrwa do 23 grudnia.

Z MOSSO NIEBO W GĘBIE MAYO!

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kolejne krótkie powroty do Trójki. Na 25-lecie w muzyce

Kolejne krótkie powroty do Trójki. Na 25-lecie w muzyce

Wybrano najlepszy polski i zagraniczny film wszech czasów

Wybrano najlepszy polski i zagraniczny film wszech czasów

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry