Mosso kampanią "Niebo w gębie mayo" promuje nowe majonezy smakowe

Marka Mosso wystartowała z launchową kampanią "Niebo w gębie mayo", wprowadzającą na rynek trzy nowe majonezy smakowe: Sriracha, Zielone Oliwki i Czarny Czosnek. Jednocześnie akcja przypomina o klasykach marki – majonezach Napoleońskim i Lekkim.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Mosso kampanią "Niebo w gębie mayo" promuje nowe majonezy smakowe
Mosso reklamuje smakowe majonezy

Celem kampanii jest budowanie świadomości marki i jednoczesne odmłodzenie grupy docelowej – dotarcie do młodszych pokoleń, których zaangażowanie wpływa na postrzeganie marki również wśród starszych odbiorców, zarówno w sieci, jak i w punktach sprzedaży.

W kreacjach pojawiają się aniołki, odwołujące się do stylistyki zinów vintage, które podkreślają autentyczność, wolność i niedoskonałość, co jest szczególnie istotne dla zmęczonych perfekcyjnym światem social mediów Zetek i Millenialsów.

Centralnym elementem działań jest aktywacja konsumencka na dedykowanej stronie, mająca na celu trial nowych produktów i wzmocnienie sprzedaży w sezonie od października do grudnia.

Za strategię i kreację kampanii, w tym produkcję spotów z wykorzystaniem AI, odpowiada agencja kreatywna Washing Machine, natomiast za strategię mediową i jej realizację – Sales & More. Przygotowane spoty 30 sek. i 15 sek. oraz 6 sek. bumpery utrzymane są w stylistyce internetowej.

Poza działaniami w digitalu, Mosso prowadzi również aktywności w punktach sprzedaży. Kampania potrwa do 23 grudnia.

Z MOSSO NIEBO W GĘBIE MAYO!

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online