MPM promuje markę Sam Cook w internecie

Wystartowała digitalowa kampania marki AGD Sam Cook, należącej do MPM. Akcję przygotowały Gorilla Agency, Veneo i PR Hub.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Na nową kampanię Sam Cook składają się m.in. nowa strona internetowa, aktywności w mediach społecznościowych (Facebook, YouTube), działania SEO I reklamy Adwords. Dodatkowo, komunikację uzupełniają współpraca z blogosferą i influencerami kulinarnymi, billboardy sponsorskie i materiały POS.

Partnerami handlowymi akcji są sieci Media Markt, Saturn oraz Media Expert.

Za kampanię on-line odpowiedzialna jest Gorilla Agency, za obsługę social media agencja Veneo, a za  media relations i współpracę z blogosferą - PR Hub.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+