MPM promuje markę Sam Cook w internecie

Wystartowała digitalowa kampania marki AGD Sam Cook, należącej do MPM. Akcję przygotowały Gorilla Agency, Veneo i PR Hub.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Na nową kampanię Sam Cook składają się m.in. nowa strona internetowa, aktywności w mediach społecznościowych (Facebook, YouTube), działania SEO I reklamy Adwords. Dodatkowo, komunikację uzupełniają współpraca z blogosferą i influencerami kulinarnymi, billboardy sponsorskie i materiały POS.

Partnerami handlowymi akcji są sieci Media Markt, Saturn oraz Media Expert.

Za kampanię on-line odpowiedzialna jest Gorilla Agency, za obsługę social media agencja Veneo, a za  media relations i współpracę z blogosferą - PR Hub.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji