Trzy pierwsze odcinki show "Hit generator" obejrzało w TVP 2średnio 1,31 mln osób przy udziale w rynku na poziomie 8,76 proc. wgrupie 4+ i w 7,43 proc. w grupie 16-49 - wynika z danych AGBNielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl. Dla porównania, wanalogicznym okresie 2008 roku w tym samym paśmie (soboty 21.00 -22.15) Dwójka miała więcej widzów - przyciągała bowiem 1,86 mlnosób przy udziale w rynku na poziomie 13,17 proc. i 13,13 proc.
W czasie emisji muzycznego show TVP 2 zajmuje dopiero czwartąpozycję w rynku telewizyjnym. Największa widownię ma wtedy TVP 1,która nadaje w tym paśmie filmy fabularne - dają one tej stacji29,89 proc. udziału w grupie 4+ i 34,02 proc. w 16-49. Na drugimmiejscu plasuje się Polsat (koncert, film fabularny, "Jak Oniśpiewają"; 18,04 proc. i 17,21 proc.), a na trzecim - TVN (filmy;12,94 proc. i 15,02 proc.).

Z analizy profilu widowni "Hit generatora" wynika, że programoglądają najchętniej kobiety, widzowie po 45. roku życia,mieszkańcy wsi i średnich miast oraz osoby z wykształceniempodstawowym i średnim.
Niska oglądalność show spowodowała, że TVP 2 zmieni dzień igodzinę emisji "Hit generatora". Od 20 marca program będziepokazywany w piątki o 22.35, czyli po nowym widowisku "Kocham CięPolsko". Natomiast na jego miejscu w soboty będzie nadawany programkabaretowy.
Oglądalność "Hit generatora" odcinek poodcinku
Widownia konkurencyjnych stacji w czasie emisjiprogramu
Profil widowni "Hit generatora"











