Nagradzanie nigdy nie było takie proste

Atrakcyjne, łatwo dostępne i z gwarancją satysfakcji – takie właśnie powinny być nagrody przyznawane klientom i kontrahentom w programach lojalnościowych i wsparcia sprzedaży. Doskonale w tej roli sprawdza się Click e pass, czyli elektroniczny voucher oferowany przez Sodexo Benefits and Rewards Services, lidera w tym segmencie. Click e pass to proste jak 1… 2… 3… Click e pass to uniwersalny e-voucher za pomocą, którego można wybrać dowolną nagrodę z szerokiego katalogu nagród. Wystarczy, przy pomocy indywidualnego kodu, zalogować się na stronie internetowej, w intuicyjny sposób wybrać oraz zamówić nagrodę i oczekiwać jej dostarczenia pod wskazany adres. Wśród propozycji znajdują się produkty znanych i cenionych marek, pogrupowane w 13 kategorii, w tym między innymi: produkty RTV, komputery i multimedia, dla dziecka czy zdrowie i uroda. Tak duży wybór nagród daje gwarancję zadowolenia obdarowanej osoby. Prezent zawsze trafiony Także dla organizatora akcji wsparcia sprzedaży czy programu lojalnościowego Click e pass jest optymalnym rozwiązaniem. Umożliwia nie tylko elastyczne zarządzanie budżetem, ale także wybór wartości wręczanych e-vocherów, dostępnych w trzech wersjach cenowych: 100, 200 lub 300 złotych. Grafikę Click e passa można uzupełnić o logo firmy i dopasować do konkretnej okazji czy wydarzenia z życia firmy. Efektywność tego rozwiązania podnosi fakt, że to Sodexo zajmuje się pełną logistykę nagród. Odpowiada za ich dostępność, magazynowanie, oraz ewentualne reklamacje czy zwroty, a organizator płaci jedynie za efekty, czyli faktycznie zamówione i dostarczone nagrody. Klienci coraz chętniej sięgają po Click e pass, czyli cyfrową odmianę sprawdzonego i cenionego kuponu premiowego. Wprowadziliśmy ten produkt do oferty niespełna pół roku temu i już teraz możemy powiedzieć, że był to strzał w dziesiątkę i właściwa odpowiedź na potrzeby rynku. – powiedziała Małgorzata Roszak-Sygocka, Kierownik Produktu w Sodexo Benefits and Rewards Services. Nagrody to istotny element decydujący o sukcesie lub porażce programu lojalnościowego. Dlatego, jeśli zależy nam na budowaniu długotrwałych relacji z Klientami i Kontrahentami, warto postawić na uniwersalny Click e pass, który jest przepustką do świata atrakcyjnych i łatwo dostępnych nagród.  

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska