Sprzedaż ogółem miesięcznika “Dobre Rady” (Grupa Burda) w listopadzie 2011 roku wyniosła 420 343 egz. po spadku o 9,28 proc. w porównaniu z listopadem 2010 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu znalazł się magazyn “Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer), którego sprzedaż ogółem poszła w dół o 5,88 proc. do 413 819 egz. Tytuł ten ma jednak obecnie ma cenę 2,20 zł, zaś w listopadzie 2010 roku kosztował 1,99 zł.
Z czwartej lokaty na trzecią awansował “Poradnik Domowy” (Agora), którego wynik poszedł do góry o 10,76 proc., to jedyny wzrost w zestawieniu. W jedenastym miesiącu sprzedał się on w liczbie 368 471 egz. Teraz magazyn ten kosztuje 1,99 zł, natomiast w listopadzie 2010 roku jego cena wynosiła 2,99 zł. Jak wczoraj informowaliśmy, od wydania marcowego “Poradnik Domowy” zyskał nową szatę graficzną i rubryki (więcej na ten temat).

Najwięcej w rankingu stracił zajmujący ostatnie, siódme miejsce “Naj Magazyn” (G+J Polska). Jego sprzedaż ogółem w listopadzie ub.r. poszła w dół o 54,07 proc. i wyniosła już tylko 81 765 egz. Tytuł ten jednak listopadzie 2010 roku kosztował 2,60 zł, a rok później - 2,90 zł.
Drugi największy spadek odnotowała plasująca się oczko wyżej “Olivia” (Marquard Media Polska) - jej wynik zmalał o 31,34 proc. i wyniósł 128 542 egz.
Porównując dane z listopada ub.r. do danych z października ub.r. widać, że najwięcej stracił także “Naj Magazyn” (18,17 proc.), a największym wzrostem sprzedaży ogółem pochwalić się może “Claudia” (G+J Polska, +28,28 proc.).











