Jak wynika z danych AGB Polska najchętniej oglądanym kanałem filmowym jest Hallmark. W okresie styczeń-wrzesień 2003 stacja osiągnęła 0,35% udziału w rynku. Na drugim miejscu znajduje się kodowany kanał HBO (0,28%) a na trzecim Ale Kino (0,27%). W porównaniu z analogicznym okresem 2002 najwięcej zyskał Ale Kino i Hallmark a najwięcej stracił Canal+ i Canal+ Żółty.
Total Individuals Date periods : 01-09-200301-09-2002StacjaAMRSHR %AMRSHR %Hallmark20 5490,35%15 1550,27%HBO16 2460,28%15 8270,28%Ale_Kino15 7930,27%8 8340,16%Canal_Plus12 1530,21%15 4580,27%LeCinema/EuropaEuropa5 5560,10%2 5300,04%C_Plus_Zolty4 7590,08%5 4110,10%
A w Waszej opinii, który kanał filmowy jest najlepszy? Zapraszamy do komentowania za pomocą opcji "dodaj komentarz".












