Celem kampanii reklamowej jest poinformowanie potencjalnych klientów o nowym silniku Diesla Toyoty 2,2 D-4D. Grupa docelowa kampanii to m.in. osoby podróżujące - zarówno zawodowo jak i prywatnie, które przy wyborze samochodu często kierują się aspektami ekonomicznej eksploatacji samochodu.
Targetem mediowym kampanii są mieszkający w miastach 50 tys. plus mężczyźni w wieku 30 - 59 lat, z dochodami 2,5 tys plus.
Kampania obejmie prasę ("Newsweek", "Manager Magazine", "Harvard Business Review", "Auto +", "Auto Motor i Sport", "Gazeta Wyborcza", "Gazeta Prawna", "Puls Biznesu"), telewizję (TVP, TVN, stacje niszowe) i internet.
Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Zenithmedia.
Klient: Toyota Motor PolandAgencja: Saatchi & SaatchiPrzedstawiciele klienta: Jacek Pawlak, Witold Nowicki, Krzysztof Prus, Robert HoffmanPrzedstawiciele agencji: Anna Pańczyk, Piotr NiemczyńskiDyrektor kreatywny: Jacek Szulecki

TelewizjaDyrektor artystyczny: Ryszard SrokaCopywriter: Kuba Korolczuk
PrasaDyrektor artystyczny: Bartek GralaCopywriter: Daniel Piecka.











