„Najważniejsze, że oszczędzamy” – przekonuje w nowej reklamie ING

ING Bank Śląski rozpoczyna nową kampanię konta oszczędnościowego. Od 9 lutego w telewizji będą emitowane nowe reklamy nawiązujące do idei tzw. „smart shoppingu”, czyli oszczędzania dzięki kupowaniu bez przepłacania. W ramach oferty specjalnej bank oferuje klientom oprocentowanie 3,00% na koncie oszczędnościowym.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W główne role w nowych spotach wcielili się znani z poprzednich reklam Agata Kulesza i Jacek Braciak. Charakterystyczne dla ING życiowe scenki pokazują, że ważniejsze od indywidualnych sposobów na oszczędzanie jest to, abyśmy postawę oszczędzania dalej utrwalali i pielęgnowali. Stąd puenta kampanii: „Dla jednych ważne ile, dla innych ważne na czym, ale najważniejsze że oszczędzamy”.

 - Oszczędzanie poprzez korzystanie z różnego rodzaju okazji zakupowych leży w naturze Polaków. Jak pokazują badania przeprowadzone na potrzeby serwisu internetowego Zafinansowani.pl, co drugi internauta twierdzi, że dokonuje zakupów w sprytny sposób. Trzech na czterech badanych jest przekonanych, że oszczędzania można się nauczyć, zaś ponad połowa uważa, że w oszczędzaniu dochody nie mają znaczenia, a ważna jest determinacja i systematyczność.

Bazując na tych badaniach, ING jako ekspert od oszczędzania, z jednej strony pozytywnie inspiruje, prezentując w spotach TV różne postawy „sprytnie oszczędzających”, z drugiej proponuje konkretne narzędzia, które są pomocne w nauce oszczędzania. Bo oszczędzanie to powtarzanie. Myśl ta stała się podstawą idei kreatywnej wykorzystywanej w Internecie w postaci akcji „Program 21 dni”, której start planowany jest już wkrótce. - powiedziała Barbara Pasterczyk, dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej w ING Banku Śląskim.

W ramach kolejnej odsłony oferty „Otwarte Konto Oszczędnościowe Bonus” ING Bank Śląski oferuje klientom oprocentowanie 3,00% w skali roku za nowe środki  do 10 czerwca 2014 r. Nowi klienci mogą skorzystać ze specjalnej oferty „Bonus na start”, pozwalającej także uzyskać oprocentowanie 3,00% na Otwartym Koncie Oszczędnościowym w PLN.

Nowa oferta konta oszczędnościowego „OKO Bonus” w ING Banku Śląskim skierowana jest do dotychczasowych klientów, którzy już posiadają konto oszczędnościowe w ING:

  • Otwarte Konto Oszczędnościowe Bonus  można otwierać od 11 lutego do 9 maja 2014 r.;
  • oprocentowanie 3,00 % w skali roku dla nowych środków, od pierwszej złotówki do kwoty 500 tys. zł;
  • oprocentowanie nowych środków wpłaconych na OKO Bonus obowiązuje do 10 czerwca 2014 r.

Jednocześnie dla nowych klientów nie posiadających jeszcze konta oszczędnościowego w ING Banku Śląskim obowiązuje aktualna oferta „Bonus na start”, która obejmuje:

  • oprocentowanie 3,00% dla rachunków OKO w PLN do kwoty 500 tys. przez 4 miesiące od dnia jego otwarcia.

Tytuł kampanii: „Najważniejsze, że oszczędzamy”

Czas trwania kampanii: od 9.02

Narzędzia:

  • TV: spoty w stacjach ogólnopolskich i niszowych; 
  • Internet: serwis kampanii oraz kampania preroll’owa na największych polskich portalach, m.in. onet.pl, wp.pl, interia.pl, youtube,pl;
  • wizualizacja oddziałów: wyklejki na witrynach, plakaty, ulotki.

Strategia komunikacji, kreacja, copy: Brain

Zakup mediów: Lowe Media 

Cele komunikacyjne: 

  • dalsze wzmocnienie wizerunku ING, jako banku oszczędnościowego który uczy, wspiera, motywuje i inspiruje Polaków do oszczędzania;
  • zbudowanie świadomości atrakcyjnej oferty, zarówno dla nowych, jak i obecnych klientów banku.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji