Netflix organizuje badania fokusowe w Warszawie, od 250 euro za uczestnictwo

Netflix organizuje w Warszawie badania na użytkownikach platformy. Za uczestnictwo oferuje co najmniej 250 euro, czyli nieco ponad tysiąc złotych.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Netflix organizuje badania fokusowe w Warszawie, od 250 euro za uczestnictwo

Netflix rozsyła mejlowo prośby do wybranych użytkowników. Badania konsumenckie prowadzone będą w Warszawie, między 12 a 15 maja. Nie wiadomo, czego będą dotyczyć i jak liczną grupę klientów obejmą. Aby zakwalifikować się do badań, należy odpowiedzieć na kilka pytań na temat oglądania filmów i seriali. Polski oddział serwisu nie komentuje szczegółów projektu.  

- Netflix często przeprowadza badania wśród użytkowników serwisu, ponieważ nieustannie poszukuje sposobów na ulepszenie swoich usług - odpowiada na pytanie Wirtualnemedia.pl biuro prasowe Netflixa.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/stranger-things-netflix-sezon-3 ##

Jednocześnie serwis przypomina, że każdy użytkownik w ustawieniach konta może zgłosić chęć gotowości brania udziału w tego typu badaniach lub przeciwnie - odmówić udziału w jakichkolwiek testach.  

W ramach podziękowania za udział w badaniu, uczestnik może liczyć na gratyfikację o wartości co najmniej 250 euro.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/bbc-itv-i-channel-4-planuja-konkurencje-dla-netflixa ##

„Wiedźmin” na ekranie w 2020 roku

Podczas jednego z paneli na konferencji Erik Barmack, dyrektor Netflixa odpowiedzialny za produkcje europejskie odpowiadając na pytania serwisu Naekranie.pl ujawnił dodatkowe szczegóły związane z serialem „Wiedźmin”. Produkcja oparta na prozie Andrzeja Sapkowskiego, w którą jest zaangażowany m.in. Tomasz Bagiński będzie realizowana w całości w Europie, w tym także w Polsce.

Obecnie trwają końcowe prace nad scenariuszem „Wiedźmina”, zdjęcia mają się rozpocząć na przełomie 2018 i 2019 r. Z kolei prawdopodobna wstępna data premiery serialu to rok 2020.

W I kwartale 2018 roku Netflix osiągnął przychody wyższe o 43 procent niż rok wcześniej, a zysk netto osiągnął poziom 290 mln dolarów. W pierwszych trzech miesiącach tego roku serwis pozyskał ponad 7,4 mln użytkowników, obecnie z usług Netflixa korzysta globalnie 125 mln odbiorców.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa