Netizens dla marki Signal

Agencja interaktywna Netizens, na zlecenie Unilever Polska,zrealizowała serwis produktowy oraz kampanię internetową dla markiSignal.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Strona www.signalwhitenow.pl wspierawprowadzenie na rynek nowej pasty do zębów, Signal White Now.

Kampania w internecie pojawiła się w serwisach kobiecych,plotkarskich i społecznościowych m.in. takich jak Kobieta.pl,Polki.pl, Wizaż.pl, Pudelek.pl, Lansik.pl, Fotka.pl oraz Gazeta.pli o2.pl i łącznie będzie trwała sześć tygodni.

Za planowanie mediów odpowiedzialny był dom mediowy MediaDirection.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Tak wygląda studio Lotto po przełomowej zmianie. Mamy zdjęcia

Tak wygląda studio Lotto po przełomowej zmianie. Mamy zdjęcia

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Netflix zapożycza się na właściciela TVN. Kredyty na pięć lat

Netflix zapożycza się na właściciela TVN. Kredyty na pięć lat