Przez mecz Czarnogóra-Polska stacja TVN nie pokaże odcinka „MasterChef Junior”

Telewizja TVN w najbliższą niedzielę nie wyemituje kolejnego odcinka drugiej serii talent-show „MasterChef Junior”, ponieważ Polsat i Polsat Sport w tym czasie pokazywać będą mecz Czarnogóra-Polska.

mk
mk
Udostępnij artykuł:
Przez mecz Czarnogóra-Polska stacja TVN nie pokaże odcinka „MasterChef Junior”
fot. tvn

„MasterChef Junior 2” na antenie TVN oglądać można w niedziele o godz. 20.00, począwszy od 19 lutego br. W najbliższą niedzielę (tj. 26 marca br.) stacja planowo miała pokazać piąty odcinek programu. Jednak na kilka dni przed jego emisją Telewizja TVN zmodyfikowała swoją ramówkę - zamiast talent-show, widzowie zobaczą komediowy film „Z ust do ust”.

Powodem tej decyzji jest mecz Czarnogóra-Polska, który niemal w tym samym czasie będzie transmitowany w Polsacie i Polsacie Sport - spotkanie na obu antenach rozpocznie się o godz. 20.45 (poprzedzi je studio, które w Polsacie rozpocznie się o 20.00, a w Polsacie Sport - już o 17.15).

Emisja piątego odcinka drugiej edycji „MasterChefa Juniora” odbędzie się zatem 2 kwietnia br. W związku z powyższą decyzją o tydzień przesunie się również emisja finału programu - odbędzie się on 30 kwietnia, a nie 23 kwietnia, jak wcześniej planowano.

To już nie pierwszy raz, kiedy to z powodu meczu piłki nożnej konkurencyjna TVN zmienia swoją ramówkę. W niedzielę, 11 października 2015 roku Polsat i Polsat Sport transmitowały decydujący mecz eliminacji do Euro 2016: Polska-Irlandia. Z tego powodu stacja nie pokazała wówczas kolejnych odcinków programów „Aplauz, aplauz!” i „MasterChef”. Nad odwołaniem emisji pozycji z niedzielnego wieczoru poważnie zastanawiała się też TVP1, ale ostatecznie publiczny nadawca nie wprowadził zmian w ramówce (o stałej porze pokazano wtedy serial „Dziewczyny ze Lwowa” i reality-show „Rolnik szuka żony”).

Pokazany tego dnia mecz zakończył się wygraną Polski 2 do 1 - tym samym nasza drużyna zapewniła sobie prawo występu w Mistrzostwach Europy w piłce nożnej we Francji. Spotkanie było ratingowym hitem - pojedynek na obu antenach oglądało średnio 10,29 mln widzów, co przełożyło się na 57,59 proc. udziału w grupie 4+ i 62,08 proc. w 16-49.

Drugi sezon programu „MasterChef Junior” ogląda średnio 2,47 mln osób. Przekłada się to na 14,71 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 18,98 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 16,65 proc. w grupie 16-59 (dane dla trzech pierwszych odcinków).

mk
Autor artykułu:
mk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji