Nie będzie zwolnień w RMF FM

Radio RMF FM nie planuje zwalniać, ani zamrażać płac swoimpracownikom. Marek Dworak - prezes Broker FM (właściciel radia RMFFM) - twierdzi jednak, że kryzys to głównie wyzwanie dla działureklamy.

RPS
RPS
Udostępnij artykuł:

Marek Dworak - prezes Broker FM - w rozmowie z portalemWirtualnemedia.pl zapewnił, że mimo kryzysu i gorszej sytuacji narynku reklamowym, RMF FM nie planuje zwalniać czy też zamrażać płacswoim pracownikom.- W firmie kryzys przejawia się zwiększoną aktywnością izaangażowaniem na wszelkich frontach - powiedział portalowiWirtualnemedia.pl Marek Dworak. - Dział reklamy musi być bardziejprzekonywujący w pokazywaniu skuteczności radia w kampaniachreklamowych - dodał.

Zdaniem Dworaka dział reklamy stacji musi być bardziej aktywny,gdyż wiedza o tym, że reklamy zamieszczonej w RMF FM może w ciągujednego dnia wysłuchać ponad 10 mln potencjalnych konsumentówdanego produktu nie jest jeszcze powszechna. - Muszą przekonywać,że mimo znacznej obniżki cen w telewizji, reklama radiowa jestnadal tania i skuteczna - twierdzi.

Prezes Brokera jeszcze większej kreatywności oczekuje od działupromocji. Twierdzi, że pracownicy zatrudnieni w tym dziale musząbyć bardziej efektywni. - Informacja o tym, że stacje radiowewchodzące w skład naszej grupy robią atrakcyjny dla słuchaczyprogram musi dotrzeć do tych którzy jeszcze nie są o tym przekonani- mówi Marek Dworak.RMF FM było najczęściej wybieraną stacją przez mieszkańców naszegokraju w I kwartale 2009 r., udział stacji w rynku radiowym wyniósł25,8 proc. - wynika z badania Radio Track SMG/KRC A Millward BrownCompany.

RPS
Autor artykułu:
RPS
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa