„Nie zaśmiecaj swojego sumienia” z katechizmem ekologicznym (wideo)

Ruszył drugi etap kampanii społecznej „Nie zaśmiecaj swojego sumienia”. W akcji – przygotowanej przez Instytut Rozwoju Reklamy, Adwertajzing i Effective Media – wykorzystywany jest m.in. katechizm ekologiczny.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W drugim etapie kampania „Nie zaśmiecaj swojego sumienia” – zachęcająca do właściwego postępowania z odpadami – objęła prasę. Oprócz standardowych layoutów – wykorzystujących fragment wypowiedzi Jana Pawła II – w akcji wykorzystywane są materiały specjalne: katechizm ekologiczny, zakładki w formie insertu oraz banderole. Ponadto publikowane są artykuły edukacyjne dotyczące poszczególnych aspektów kampanii: zwalczania dzikich wysypisk i spalania odpadów w paleniskach domowych, zapobiegania wytwarzaniu śmieci oraz segregowania odpadów.

grafika

Jednocześnie prowadzone są działania w innych mediach, które rozpoczęły się wraz ze startem całej kampanii w marcu br. (więcej). Przypomnijmy, że akcja od początku opierała się na odwołaniach do religii – w wykorzystywanych w niej spotach telewizyjnych występuje ksiądz karcący swoich parafian za postępowanie na szkodę środowiska. Reklamy przygotowała agencja Adwertajzing.

Prasowa odsłona kampanii obejmuje takie tytuły, jak m.in. „Tele Tydzień”, „Pani Domu”, „Przyjaciółka”, „Chwila dla Ciebie”, „Życie na Gorąco”, „Tina”, „Z życia wzięte”, „Takie jest życie”, „Na żywo”, „Twoje Imperium”, „Sukcesy i Porażki”, „Świat Seriali”, „Niedziela”, „Wprost”, „Poradnik Domowy”, „Fakt” oraz dzienniki regionalne „Polska The Times”. Kreację na potrzeby tych działań przygotowała agencja Instytut Rozwoju Reklamy, a za zakup prasy odpowiada dom mediowy Effective Media. Całą akcja jest realizowana na zlecenie Ministerstwa Środowiska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii