Nielsen: globalne nakłady na reklamę w I poł. br. o 2,8 proc. w górę

W pierwszej połowie bieżącego roku globalne nakłady na reklamę zwiększyły się w ujęciu rocznym o 2,8 proc. W samym II kwartale zaobserwowano wzrost o 3,5 proc. - wynika z przygotowanego przez firmę badawczą Nielsen raportu Global AdView Pulse.

km
km
Udostępnij artykuł:

W pierwszych sześciu miesiącach 2013 roku najwyższy wzrost reklamowych wydatków w porównaniu z analogicznym okresem roku 2012 odnotowano w Ameryce Łacińskiej - o 13,1 proc., a następnie w regionie Azji i Pacyfiku - o 6,4 proc.

W regionie Bliskiego Wschodu i Afryki nakłady na reklamę zwiększyły się rok do roku o 3,9 proc., a w Ameryce Północnej - o 2,7 proc. Tylko w Europie zaobserwowano spadek - o 6 proc.

grafika

Z raportu Nielsena wynika, że na naszym kontynencie reklamowe wydatki wzrosły tylko w trzech krajach - Norwegii (o 2,5 proc.), Szwajcarii (o 0,6 proc.) i Grecji (o 7,4 proc.).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu