Niestandardowa akcja Metropolu dla Tele2

Od poniedziałku 11 września br. na łamach dziennika Metropol rozpoczęła się niestandardowa kampania firmy Tele2.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Celem kampanii jest poinformowanie czytelników o wprowadzeniu oferty abonamentów telefonicznych, z których mogą korzystać również dotychczasowi abonenci TP SA.

Kampania potrwa dwa tygodnie i odbywa się we wszystkich 10 miastach, w których jest obecny dziennik Metropol. Tele2 rozpoczęło kampanię, wykorzystując format typu MetroWrap – zewnętrzne opakowanie gazety, a w następnych dniach codziennie pojawią się reklamy w formatach Junior Page oraz ogłoszenia całostronicowe. Działania promocyjne są wspierane poprzez obrandowanie kolporterów  gazety. Każdy z ponad 400 kolporterów jest ubrany w koszulkę i czapeczkę Tele2, dodatkowo każdy z nich nosi plakaty reklamujące nowy produkt Tele2.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów