Jak wynika z najnowszych danych AGB Polska udziały TVP 1 w rynku telewizyjnym wyniosły w I półroczu 2004 25,4 proc. i były tylko o niższe 0,6 proc. niż w I półroczu 2003 roku (24,5 proc.). Udziały TVP 2 pozostały na tym samym poziomie a Polsatu spadły. W omawianym okresie najwięcej zyskała telewizja TVN.Jednak większe zmiany są w grupie 16-49, czyli najatrakcyjniejszej dla reklamodawców. Tutaj największy wzrost zanotowała TVN, a zaraz za nią jest Polsat. Oba kanały TVP straciły udziały w rynku.
półrocze 2003półrocze 2004SHR %ChannelTotal A 16-49Total A 16-49TVP126,03%23,46%25,41%22,26%TVP220,33%18,90%20,33%18,57%Polsat16,31%18,19%16,14%18,76%TVN13,89%14,98%14,98%16,44%TV43,87%4,67%2,76%3,37%TN/TVPULS0,17%0,16%0,43%0,37%Tele50,35%0,38%0,49%0,54%RTL7/TVN71,91%2,25%2,01%2,36%TVP 3 tot.5,41%4,46%4,97%4,20%Tymczasem w czerwcu 2004 roku wzrósł udział TVP 1 oraz TVN a stracił Polsat.

06-200416-4906-2003A 16-49ChannelSHR %SHR %TVP125,09%22,46%24,36%21,77%TVP219,48%17,96%20,09%18,61%Polsat16,04%18,19%16,38%18,31%TVN14,72%16,16%14,16%15,31%TV42,74%3,25%3,95%4,64%TN/TVPULS0,49%0,42% - -Tele50,44%0,47%0,38%0,42%TVN72,18%2,54%2,16%2,49%TVP 3 tot.5,45%4,60%5,63%4,54%











