Nowa forma reklamy w IDMnet

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Billboard expand - czyli billboard rozwijany to nowa forma reklamy, która została po raz pierwszy zastosowana w sieci IDMnet dla kampanii Lukas Banku.

Charakteryzuje się tym, że posiada, zwykle interaktywną część, która jest rozwijana i powiększa reklamę trzykrotnie do rozmiarów 750x300, jednocześnie rozsuwając część serwisu, na którym się znajduje.

Przy pierwszym pojawieniu się reklamy użytkownikowi można zastosować tzw. teaser, duży przekaz reklamowy, który zachęca do rozwinięcia reklamy. Gdy uzytkownik zdecyduje się rozwinać reklamę doładowuje mu się interaktywna część, po której może nawigować jak po miniwitrynie.

Reklama zakłada użytkownikowi cookie po to, aby nie pokazywać się za każdym razem w postaci rozwiniętej. Uzytkownik, który widział raz reklamę rozwiniętą, kolejne odsłony zobaczy w postaci zwiniętej.

Cena nowej formy reklamy to: cena za billboard + 20% doplaty

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji