Nowa kampania kart Maestro

Nowa promocja kart Maestro (MasterCard Europe) rozpoczęła się 29 września.

wm
wm
Udostępnij artykuł:

Promocja Maestro skierowana jest do posiadaczy tych kart. Ma na celu zachęcenie do płacenia za drobne zakupy nie gotówką, lecz kartą Maestro. Codziennie, płacąc tą kartą za zakupy u partnerów promocji: w sklepach Almi Decor, kinach Cinema City, salonach EMPiK i Yves Rocher można wygrać atrakcyjne nagrody, np. kamery i aparaty cyfrowe czy przenośne odtwarzacze DVD.

Promocja jest kolejnym etapem kampanii edukacyjnej Maestro, która rozpoczęła się na początku września. Jej kreacja opiera się na prostym komunikacie „Z Maestro dostaje się więcej niż się wydaje”. Chodzi o to,  aby pokazać, że płacenie kartą Maestro się opłaca i pozwala na zdobywanie cennych nagród.

Autorem koncepcji i organizatorem promocji jest MRM Momentum, stronę internetowa została przygotowana przez Zentropy Partners, kreacja przez McCann Erickson, a media zaplanował Uniwersal McCann. Wszystkie firmy należą do grupy McCann.

Kampania reklamowa obejmuje swoim zasięgiem: prasę (m.in. Gazeta Wyborcza, Metro, Pani Domu, Gala, Tele Tydzień; reklamy na monitorach bankomatów i stronę internetową oraz działania BTL (plakaty, ulotki, akcje mailingowe poszczególnych banków.

wm
Autor artykułu:
wm
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele