Nowa kampania Kubusia

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

28 października rozpoczęła się nowa kampania soku Kubuś. Celem reklamy jest poinformowanie, że Kubuś jest najzdrowszym sokiem marchwiowo-owocowym, który naturalnie wzmacnia odporność dziecka, oraz dalsze budowanie silnej, angażującej więzi emocjonalnej między marką a konsumentem.

W jesienny dzień chłopiec jeździ w parku na rowerze i w wyczynowy sposób pokonuje poustawiane przez siebie przeszkody. Pomysłowy bohater pije Kubusia - najlepszy sok, który daje energię i wzmacnia odporność.

Grupę docelową stanowią matki dzieci w wieku 4-10 lat oraz młode kobiety w wieku 20-30 lat. Mediami zajął się Initiative Media. W kampanii wykorzystano telewizję (TVP, TVN, Polsat)

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"