Nowa promocja Radia PiN 102 FM

Radio PiN 102FM rusza z kolejną kampanią promocyjną

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Zaczynająca się 1 września kampania ma charakter wizerunkowy. Po raz kolejny został wykorzystany projekt - "Radio Smakoszy Dźwięku", przygotowany przez agencję MediaWorxx. Pojawienie się tego samego layoutu ma wzmocnić świadomość marki oraz podkreślić walor wyjątkowości muzyki, którą można usłyszeć na antenie Radia PiN 102FM. Podczas kampanii zostaną wykorzystane nośniki reklamy zewnętrznej oraz prasa.

Reklamy pojawią się na tablicach 6x3m zakupionych od firm Schultz Media i Town&City, natomiast powierzchnie na autobusach zostały zakupione od firmy Front Reklamowy (9m na 2m) oraz Business Konsulting (2m na 0,5m).

Reklamy radia ukażą się w 24 tytułach prasowych. Zakupu mediów Radio dokonało we własnym zakresie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji