Nowe kampanie Ferro

"Czysta okazja" to kolejna akcja promocyjna firmy Ferro -producenta armatury. Promocja zestawów łazienkowych Torino jestskierowana do klientów indywidualnych. Producent przygotował dwazestawy łazienkowe.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Promocja otrzyma wsparcie kampanii reklamowej przygotowanejprzez dział marketingu. Kampania ma charakter ogólnopolski izostanie nagłośniona poprzez prasę wnętrzarską, internet orazbillboardy w największych miastach Polski.

Rozpocznie się 1 września 2008 i potrwa do wyczerpaniazapasów.

Ferro promuje także grzejniki stalowe marki Weberman. Hasłokampanii brzmi "Ocieplamy klimat każdego pomieszczenia".

Kampania wizerunkowa grzejników stalowych Weberman przygotowanaprzez dział marketingu firmy Ferro S.A. rusza 1 września 2008 r. iobejmie ogólnopolską akcją billboardową na nośnikach Stroer oformacie 504x238cm.

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"