Nowe oblicze Top Secret

Kamila Kicińska, szefowa działu marketingu Top Secret zapowiada wzmocnienie działań marketingowych.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Stworzenie spójnej i przejrzystej komunikacji na poziomie wizualizacji w sklepach, hit sezonu w postaci limitowanej linii akcesoriów męskich i damskich „Top Secret Limited Edition Accessories”, konkurs „Zostań Twarzą Top Secret” oraz konkurs na projekt koszulki „Jestem Glamour” w ścisłej współpracy z magazynem Glamour - to tylko część działań, których celem jest realizacja założeń strategii marketingowej Top Secret przewidzianych na sezon jesień-zima 2006. W sklepach Top Secret zagościła również najnowsza, jesienna kolekcja - podano w komunikacie.

Przedsięwzięcia, których realizacja rozpocznie się na początku września, są elementem szerszej kampanii reklamowo - promocyjnej mającej na celu zmianę postrzegania Top Secret z marki bez wyraźnego wizerunku w markę dynamicznie podążającą za trendami w modzie, innowatorską oraz stworzenie wyraźnej tożsamości wyróżniającej TS na rynku marek odzieżowych. – mówi Kamila Kicińska, szefowa działu marketingu Top Secret.

Duże zmiany zachodzą też w aranżacji wnętrz sklepów sieci Top Secret. Wdrażany zostaje spójny i przejrzysty system komunikacji na poziomie wizualizacji wewnątrz sklepów oraz na witrynach niespójnej dotąd wizerunkowo sieci.

W początkowej fazie zmianie ulegnie ekspozycja na witrynach sklepowych, następnie ujednolicimy system komunikacji promocji in-store.  – tłumaczy Kamila Kicińska.  – Na pewno nie jest to proces łatwy. Obecnie sieć Top Secret liczy 78 sklepów, z których każdy wygląda inaczej, wszystkie wymagają więc projektu wizualizacji uszytego na miarę.  –  dodaje Kicińska.

Zupełnie nowatorskim przedsięwzięciem jest „Top Secret Limited Edition Accessories”. Po raz pierwszy w swojej historii firma Top Secret stworzyła limitowaną serię akcesoriów damskich i męskich. Są to przygotowane z myślą o kobietach tweedowa furażerka z efektownymi wypustkami w kolorze czarnym i krwistoczerwone, skórzane rękawiczki, dla mężczyzn zaś – tweedowa konfederatka i szeroki krawat z oryginalny emblematem Top Secret do kompletu.

Konkurs „Zostań Twarzą Top Secret” ma na celu wyłonione osoby, które wystąpi w wiosenno-letniej kampanii reklamowej w 2007 roku.

Kolejny konkurs adresowany jest do tych, którzy chcą sprawdzić się w roli projektanta odzieży. „Jestem Glamour” jest przedsięwzięciem realizowanym wspólnie z magazynem Glamour. Na uczestników czeka zadanie zaprojektowania, wykonania, a następnie przesłania gotowej koszulki, która swoim charakterem oddaje hasło „Jestem Glamour”. Spośród wszystkich nadesłanych koszulek jury wybierze jeden – najciekawszy projekt, który zostanie wyprodukowany, a później wprowadzony do sprzedaży w wybranych sklepach Top Secret wiosną 2007 roku.

W połowie sierpnia w sklepach Top Secret zagościła najnowsza, jesienna kolekcja odzieżowa.

W sezonie jesiennym przygotowaliśmy dla naszych Klientów kolekcję zupełnie nowatorską i zgodną z najnowszymi, światowymi trendami w modzie. Istotnymi wyróżnikami naszej oferty są również bardzo dobra jakość oraz wyjątkowo atrakcyjne ceny.   –   mówi Kamila Kicińska.

Top Secret Sp. z o.o. należy do grupy kapitałowej Redan S.A. Swoją ofertę kieruje do młodych, dynamicznych osób, podążającymi za najnowszymi trendami w modzie.

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"