Nowe produkty sponsoringowe w ofercie Premium TV

TVN Media w ramach oferty Premium TV wprowadza na rynek nowe produkty sponsoringowe. Dotychczasowe formy zakupu sponsoringów zostały wzbogacone o nowe pakiety kontekstowe, demograficzne oraz zasięgowe.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Z początkiem grudnia br. klienci Biura Reklamy TVN Media mogą, w zależności od celu kampanii, skorzystać z gotowych narzędzi mediowych, umożliwiających wykorzystanie sponsoringu jako efektywnego kosztowo i komunikacyjnie sposobu promowania marki.

Nowa oferta sponsorska TVN Media obejmuje możliwość wzmocnienia wizerunku marki poprzez sponsoring wybranego formatu telewizyjnego (sponsoring mono), komunikację marki w określonym kontekście (multisponsoring kontekstowy) oraz precyzyjne dotarcie z przekazem do określonej grupy celowej (multisponsoring demograficzny).

Pakiety kontekstowe umożliwiają zaplanowanie z wyprzedzeniem kampanii sponsoringowej opartej na konkretnej tematyce.  Przewidują zakup programów w najbardziej poszukiwanych na rynku kategoriach tematycznych, takich jak kulinaria, motoryzacja, moda i uroda, kino kobiece i seriale, kino męskie i seriale oraz rozrywka młodzieżowa.

Multisponsoringi demograficzne skupiają stacje o najwyższym indeksie dopasowania do grup o największym potencjale zakupowym - wielkomiejskich grup zarówno ogólnych, jak i kobiecych, czy męskich, dzięki czemu dotarcie do kluczowych grup odbiorców marki staje się prostsze.

- Dzięki nowym pakietom reklamodawcy będą mogli w pełni wykorzystać bogaty potencjał programowy stacji reprezentowanych przez Premium TV, a także w sposób efektywny dotrzeć do wybranych grup docelowych - przekonuje Marcin Idzik, dyrektor działu sprzedaży TVN Media.

Premium TV jest częścią biura reklamy TVN Media. Oferta Premium TV przeznaczona dla reklamodawców obejmuje 48 kanałów telewizyjnych, których udział w październiku br. wyniósł 23,4 proc. w grupie 16-49 (dane: Nielsen Audience Measurement).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"