PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Ogilvy PR wraca na polski rynek
Ogilvy PR wraca na polski rynek
Nielsen poszerza panel mierzący oglądalność wideo do 2 tys. gospodarstw. W tym roku ruszy crossmediowy pomiar treści
Nielsen poszerza panel mierzący oglądalność wideo do 2 tys. gospodarstw. W tym roku ruszy crossmediowy pomiar treści
OFBOR pyta Krajowy Instytut Mediów, czemu udzielił zamówienia Alternatywie Polskiej na 24 mln zł bez przetargu
Kamila Kończak i Łukasz Szczybelski założyli agencję Lepont
Kamila Kończak i Łukasz Szczybelski założyli agencję Lepont
Monika Kubacka i Kamil Kardaś założyli agencję Race Group
Monika Kubacka i Kamil Kardaś założyli agencję Race Group
LoveBrands Medical realizuje projekt „Recepta na Sukces" Gedeon Richter Polska
Jedno badanie mediów akceptowane przez wszystkich? Pery: Nie wiem czy rynek tego chce
Jedno badanie mediów akceptowane przez wszystkich? Pery: Nie wiem czy rynek tego chce
Krajowy Instytut Mediów pogodzi nadawców telewizyjnych? „Chcemy być integratorem pomiarów”
Krajowy Instytut Mediów pogodzi nadawców telewizyjnych? „Chcemy być integratorem pomiarów”
Nielsen z nowym wskaźnikiem oglądalności: udziały stacji tylko w telewizji linearnej
Nielsen z nowym wskaźnikiem oglądalności: udziały stacji tylko w telewizji linearnej
Krajowy Instytut Mediów kończy pilotaż badania założycielskiego
Krajowy Instytut Mediów kończy pilotaż badania założycielskiego
Polsat zgodził się na audyt fuzji danych Nielsena i Gemiusa. Co dalej z MOC TV?
Komunikacja+PR rozszerza współpracę z GfK
Komunikacja+PR rozszerza współpracę z GfK
Krajowy Instytut Mediów wybiera dostawców danych populacyjnych o konsumpcji mediów
PBS i Research Collective zajmą się badaniem założycielskim dla Krajowego Instytutu Mediów
Od stycznia większy panel Nielsena. „Zmiana ważna tylko dla niszowych nadawców”
Od stycznia większy panel Nielsena. „Zmiana ważna tylko dla niszowych nadawców”
Agencja dfusion communication po rebrandingu. Nowe logo i strona internetowa
Agencja dfusion communication po rebrandingu. Nowe logo i strona internetowa