Nowe wcielenie znanej firmy

Kiedyś "Strategie komunikowania", teraz Pawlak PR

masz
masz
Udostępnij artykuł:

"Pawlak PR" to nowa nazwa istniejącej od 1998 roku firmy public relations "Strategie komunikowania". Równocześnie z nazewnictwem powstał system identyfikacji wizualnej firmy - czytamy w komunikacie prasowym.

Nowa nazwa pochodzi się od nazwiska założyciela Sławomira M. Pawlaka, który oprócz stanowiska dyrektora zarządzającego PAWLAK PR pełni również funkcję vice prezesa Polskiego Stowarzyszenia Public Relations.

Najważniejszymi elementami w procesie zmiany nazwy firmy była metamorfoza logotypu oraz odświeżenie wyglądu i zawartości strony internetowej. Cała operacja miała na celu odświeżenie wizerunku firmy.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"