Nowość dla dziennikarzy w internecie

Pierwsze internetowe biuro prasowe branży motoryzacyjnej

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Firma Moto T@rget udostępniła w internecie wirtualne biuro PR połączone z agencją informacyjną dla dziennikarzy specjalizujących się w tematyce motoryzacyjnej. To nowość w polskim świecie public relations. Po raz pierwszy jedna branża zyskuje nowoczesne wielokanałowe narzędzie kontaktu mediów i przedstawicieli firm.

Jego zadaniem jest zwiększenie skuteczności komunikatów oraz poszerzanie grupy publicystów systematycznie korzystystających z najnowszych i archiwalnych materiałów w publikacjach prasowych.

- Opinie pierwszych użytkowników serwisu potwierdzają zapotrzebowanie na tego typu narzędzie dostępne z każdego terminala. Doświadczenia zdobyte w ciągu ostatnich lat redagowania popularnego magazynu motoryzacyjnego i współpracy z liczną grupą partnerów z sektora motoryzacyjnego dały nam wiedzę o przyzwyczajeniach dziennikarzy i specyfice pracy działów public relations. Wiemy, że jedni i drudzy pracują często poza biurem. Niezależnie od miejsca, w którym znajdzie się zarejestrowany gość serwisu, zawsze może kontrolować archiwa tekstów, galerie zdjęć oraz prezentacji audiowizualnych. Może pobierać fotografie w wysokiej rozdzielczości dla potrzeb publikacji prasowych. Klient może także spoza biura edytować komunikaty oraz zlecać ich publikację i korzystać z kalendarzy on-line - mówi nam Robert Szczerbaniak.

mototarget.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?