Nowy Dyrektor Strategiczny w Polymusie

W lipcu 2005 roku stanowisko Dyrektora Strategicznego w agencje Polymus, należącej do Nova Communications Group, objął Michał Leszczyński.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Michał Leszczyński jest absolwentem SGH (Wydział Marketingu i Zarządzania). Od 1997 roku pracował w agencji Testardo a od 2001 w Testardo Bates / Testardo Red Call (2003). Od 2000 roku pełnił funkcje Client Service Director. Był odpowiedzialny za przygotowanie oraz przeprowadzenie i koordynacje kampanii m.in. dla takich Klientów jak: GlaxoSmithKline, Commercial Union, Colgate Palmolive, Cussons, Kofola, Coty, Orlen, Panorama Firm, Boehringer Ingelheim, Raisio Foods Poland, Frito Lay, Grundig, Biedronka, Schulstad, Ferrero, US Pharmacia, Rzeczpospolita.

W Polymus Michał Leszczyński będzie odpowiadał za wsparcie strategii komunikacji dla obecnych klientów agencji oraz za zdobywanie nowych Klientów.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela