Nowy etap promocyjny mBanku

Nowa linia kreatywna materiałów BTL dla mBanku

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Agencja reklamowa CZTERYCZWARTE realizuje nowy etap kampanii promocyjnej dla mBanku - pierwszego wirtualnego banku w Polsce. Głównym przekazem są strategiczne wartości mBanku: maksimum korzyści, maksimum wygody, maksimum bezpieczeństwa, które uzupełnia kreacja oparta na pomyśle wykorzystania logo mBanku w sposób świeży, nowatorski, a zarazem niekonwencjonalny.

Nowa linia materiałów BTL jest wyrazem otwartej, progresywnej strategii banku i odpowiada na zapotrzebowanie Klientów oczekujących czytelnego komunikatu związanego z ofertą. W stworzonej kreacji dobrze znany "mKwiatek", logo banku, występuje w nowych, zaskakujących odsłonach. Zabawa w układanie logo z całkiem nowych elementów przyciąga uwagę potencjalnego Klienta poprzez proste skojarzenia, jednocześnie wzmacniając świadomość marki.

Przygotowane materiały wyraźnie podkreślają charakter zmian strategicznych, wysuwając na pierwszy plan najistotniejsze i najbardziej pożądane cechy oferty: korzyść i wygodę, którą uzupełnia bezpieczeństwo usług.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"