Dzięki nowemu rozwiązaniu czytelnicy mogą odebrać miesięcznik w dowolnym momencie i w dogodnej lokalizacji. Obecnie Grupa InPost posiada ponad 27 tys. paczkomatów w całej Polsce.
Bez zmian pozostają pozostałe sposoby prenumeraty – z dostawą do skrzynki pocztowej lub prenumerata wydań cyfrowych w wersji online i PDF.
W prenumeracie obu pism czytelnicy otrzymują, oprócz gwarancji stałej ceny przez cały okres prenumeraty, również dodatkowe dostępy, m.in. do archiwum. W przypadku "Muratora" otrzymają także pełny dostęp do serwisu miesiecznik.murator.pl z cyfrowym archiwum historycznych wydań miesięcznika oraz dodatkami redakcyjnymi w wersji online. Natomiast w przypadku "Architektury-murator" – do niepublikowanych w wersji drukowanej zdjęć, szkiców, rysunków, rzutów i przekrojów, specjalnych materiałów audio i wideo, rozszerzonych wersji wywiadów, recenzji i podsumowań.

Miesięcznik "Murator" to czasopismo branżowe skierowane jest nie tylko do amatorów budownictwa, ale także profesjonalistów. Oferuje porady dotyczące remontów, inspiracje projektowe oraz nowoczesne technologie budowlane. Obecnie na rynku ukazał się numer 500. magazynu.
Miesięcznik "Architektura-murator" prezentuje najlepsze obiekty i śledzi kluczowe zmiany w branży. Na jego łamach znaleźć można reportaże o nowych budynkach, teksty publicystyczne, felietony i wywiady.
Oba magazyny wydawane są przez spółkę Time wchodzącą w skład Grupy ZPR Media.
Inne tytuły w paczkomatach
Jak informowaliśmy we wrześniu, wydawnictwo TE-JOT, właściciel takich tytułów jak "Weranda", "Weranda Country" oraz "Wróżka" wprowadziło możliwość zamawiania prenumeraty swoich miesięczników przez paczkomaty InPostu.
Pierwszym tytułem, który pojawił się w sprzedaży przez Paczkomaty, był "Tygodnik Powszechny", co nastąpiło w marcu br. Potem dołączył do niego "Polityka", a następnie "Angora".











