Nowy model reklam w MTV

Od 1 marca MTV Polska i MTV Classic w AGB Polska

matteo
matteo
Udostępnij artykuł:

Od 1 marca kanały MTV Polska oraz MTV Classic znalazły się w pełnym monitoringu widowni AGB Polska. Decyzja ta związana jest z otwarciem sprzedaży gwarantowanej widowni w obu kanałach, obok modelu cennikowego, stosowanego dotychczas.

Zdaniem Izabelli Miejłuk - Business Development & Communications Director MTV Networks Polska: "Wprowadzenie opcji sprzedaży widowni gwarantowanej jest kolejnym krokiem na drodze wychodzenia z naszą ofertą naprzeciw potrzebom rynku. Nowy broker reklamy w kanałach MTV - Discovery Media Polska udowodnił w przeszłości, że sprzedaż GRP sprawdza się również w przypadku stacji tematycznych. Uważam, że tak unikalny produkt jak widownia wiodących stacji muzycznych powinna cieszyć się dużym zainteresowaniem klientów i domów mediowych, od teraz z pewnością łatwiej będzie im umieszczać nasze kanały w mediaplanach".

matteo
Autor artykułu:
matteo
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii