Trzy klipy prezentują metaforycznie przerysowane przyspieszenie, jakiego doświadczają bohaterowie uruchamiający po raz pierwszy internetowe, stabilne łącze światłowodowe o prędkości do 600 Mb/s.
Materiały wideo przedstawiają reakcje trzech grup odbiorców szybkiego internetu, którymi są gracze, amatorzy internetowego kina oraz osoby łączące się z najbliższymi przy pomocy komunikatorów wideo. W spotach wykorzystano znany z poprzednich kampanii reklamowych Orange Światłowód motyw świetlistych linii, które nawiązują do technologii światłowodowej.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/orange-polska-na-plusie-w-iii-kw-przychody-grupy-siegnely-2-85-mld-zl ##
Klipy oraz kolejne etapy kampanii na Facebooku kierują na stronę orangeswiatlowod.com. Działania potrwają do 24 grudnia. Filmy przygotowała agencja VML Poland we współpracy z Dobro powered by Platige Image, a ich reżyserem jest Karol Kołodziński.












