W nowej kampanii Swiss Krono pod hasłem "O podłogę się nie martw" prezentowane są zalety wodoopdpornych podłóg Aurum: odporność na ścieranie, antybakteryjność i 72-godzinną odporność na wodę. Spoty w niesztampowy sposób pokazują, że dzięki wyjątkowym właściwościom podłóg Aurum, wystarczy dwusekundowe przetarcie mopem, by poradzić sobie z rozlanymi kawą, zupą, winem czy wodą.
Ruch ze spotów w kanałach VOD, YouTube oraz Display 360 kierowany jest na dedykowany landing page.
Odbiorcy spotów wyświetlanych w Facebook Ads oraz Google Search Ads kierowani są na stron swisskrono.pl/wybierzpodloge. Pozwala ona na wybór wymarzonej podłogi.
Kampania realizowana jest w kanałach takich jak: Player, Display & Video 360 (programmatic), Google Search Ads oraz Facebook. Za strategię, kreację, zaplanowanie i zakup mediów oraz obsługę kampanii po raz kolejny odpowiada agencja Kerris.












