Od kuchni wypromuje wino dystrybuowane przez TiM

Agencja kreatywna Od kuchni, zajmująca się komunikacją klientów z sektora food&lifestyle, rozpoczęła współpracę z TiM, dystrybutorem i importerem win z całego świata.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Od kuchni odpowiada za projekt Winna Argentyna i markę Ponte Portugal. W ramach współpracy agencja realizuje zintegrowane działania marketingowe oraz odpowiada za kreację wizualną.

Agencja jest autorem strategii komunikacyjnej dla projektu Winna Argentyna oraz marki Ponte Portugal. Do jej zadań należą: kompleksowa obsługa kanałów w social mediach, działania z obszaru paid social, budowanie relacji z mediami, prowadzenie PR produktowego, influencer marketing oraz doradztwo strategiczne. Ponadto, po stronie Od kuchni znajduje się także komunikacja wizualna - począwszy od dedykowanych sesji zdjęciowych, po projektowanie i produkcję wszelkich materiałów graficznych.

TiM wprowadza na rynek kolejne wina

Winna Argentyna to projekt zrzeszający dwie marki argentyńskiego wina: Nampe i Los Haroldos, w którym promowana będzie argentyńska kultura, sztuka oraz tradycje.

Współpraca między Od kuchni i Winną Argentyną nawiązana została w lipcu 2021, zaś we wrześniu 2021 agencja wprowadziła na rynek kolejną markę z portfolio TiM - Ponte Portugal, który przybliżać będzie portugalską kulturę picia wina.

Po stronie Od kuchni, projekty dla TiM koordynuje Magdalena Malutko, CEO Agencji.

Strony nie ujawniają, na jaki czas została podpisana umowa.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]