Ofensywa marki BoboVita

W październiku wystartowała nowa kampania marki BoboVita przygotowana przez Gruppę66 Ogilvy.

wm
wm
Udostępnij artykuł:

Komunikacja skierowana jest do matek dzieci, które przekroczyły piąty miesiąc życia. Kreacja to 3 visuale przygotowane dla produktów w słoiczkach, kaszek oraz musów owocowych BoboVita Frutapura. Dodatkowo BoboVita Frutapura została wsparta kampanią radiową i reklamami w prasie kobiecej.  W prasie parentingowej pojawią się 3 visuale przygotowane dla posiłków w słoiczkach, kaszek oraz musów owocowych BoboVita Frutapura. BoboVita to marka dobrze znana, z tradycjami i doświadczeniem. Kampania prasowa miała podkreślić, że BoboVita to ekspert w żywieniu dzieci. Wszystkie produkty BoboVita są starannie skomponowane i przebadane, więc mamy mogą mieć pewność, że podają swoim dzieciom produkty zdrowe i bezpieczne.

Dodatkowo dla marki BoboVita Frutapura przygotowana została kampania radiowa (3 spoty 30s, 3 spoty 10s, 7 spotów 20s, konkurs smsowy), wsparta kampanią w prasie kobiecej. Jej podstawowym celem jest uwypuklenie benefitów musów BoboVita Frutapura (zdrowych, powstających z czystych, dokładnie przebadanych owoców, bez dodatku cukru) oraz ich wyższości nad świeżymi owocami. Jednocześnie zadaniem przygotowanej kreacji jest edukowanie o wadze owoców w diecie maluchów. Specjalnie do kampanii radiowej powstał jingiel „Owoce na 100% BoboVita Frutapura”.

Kreacja została przygotowana przez Kamillę Komaiszko (copywriter) i Nicole Lypiński (Art Director). Nad przygotowaniem kampanii w Gruppie66 Ogilvy czuwał zespół Olgi Sobieraj (Group Account Director).

Odpowiedzialnymi za kampanię po stronie Klienta są Panie: Mariola Matuszek (Marketing Director) oraz Izabela Siewiera (Product Manager).

Za planowanie i zakup mediów odpowiada OMD Media Direction.

wm
Autor artykułu:
wm
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu