Średnia widownia pierwszych trzech odcinków audycji „Centralne biuro humoru”, wyemitowanych w okresie od 23 kwietnia do 7 maja 2021 roku wyniosła 681 tys. osób. Rynkowy udział TVP2 ukształtował się na poziomie 5,64 proc. w gronie wszystkich widzów, 4,25 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 4,66 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Najwięcej widzów przyciągnął odcinek pokazany 23 kwietnia. Śledziło go średnio 746 tys. osób.

TVP2 w czasie emisji „Centralne biuro humoru” zajmuje ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym w grupie 4+ wśród czterech głównych stacji. Pierwszy w tym czasie jest Polsat (10,18 proc.), druga - TVP1 (8,56 proc.), a trzeci - TVN (6,53 proc.).
Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Dwójka była stacją czwartego wyboru na tle analizowanych konkurentów.
Program „Centralne biuro humoru” przypomina widzom kultowe skecze w wykonaniu najpopularniejszych grup kabaretowych. Prezentowane są fragmenty kabaretonów i występów z archiwum Telewizji Polskiej. Przypomniane zostaną m.in. występy z Mazurskiej Nocy Kabaretowej, Kabaretowej Nocy Listopadowej i Festiwalu Kabaretu w Koszalinie.

W ramach cyklu pojawiają się m.in. Nowaki, Kabaret Skeczów Męczących, Kabaret Moralnego Niepokoju, Paranienormalni. Gospodarzem programu jest Formacja Chatelet.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/kabaret-super-show-dwojki-tvp2-koniec-emisji-opinie-wyniki,7170204816852609a ##











