„Kabaret na żywo” w nowym paśmie stracił 580 tys. widzów, ale Polsat jest liderem rynku

Czwarty sezon „Kabaretu na żywo” po trzech pierwszych odcinkach ogląda średnio 1,75 mln osób, o 580 tys. widzów mniej niż przed rokiem kiedy program rozpoczynał się godzinę wcześniej. Polsat w czasie emisji formatu jest jednak liderem rynku telewizyjnego.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Kabaret na żywo” w nowym paśmie stracił 580 tys. widzów, ale Polsat jest liderem rynku

„Kabaret na żywo 4” na antenie Polsatu pokazywany jest w niedziele o godz. 21.05, począwszy od 4 marca br. (pierwszy odcinek wyjątkowo wyemitowano o 22.05). Średnia widownia trzech dotąd pokazanych odcinków programu wyniosła 1,75 mln osób, co przełożyło się na 13,96 proc. udziału stacji w rynku wśród wszystkich widzów, 14,08 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 14,69 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ogladalnosc-w-rytmie-serca-hit-polsatu-powstanie-trzeci-sezon ##

Kabaretowe show notuje duży wzrost oglądalności z odcinka na odcinek. Pierwszy oglądało 1,17 mln osób, drugi - 1,89 mln, a trzeci - 2,13 mln.

grafika

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ogladalnosc-taniec-z-gwiazdami-osma-edycja ##

Polsat w paśmie nadawania „Kabaretu na żywo 4” zajmuje jednak pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym. Wiceliderem wśród tzw. „wielkiej czwórki” jest TVN z udziałem na poziomie 9,61 proc., nadający w tym czasie reality-show „MasterChef Junior” i filmy fabularne. Trzecia jest TVP1 (7,85 proc.; „Blondynka” i filmy), a czwarta - TVP2 (4,98 proc.; pasmo filmowe).

Również wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 Polsat jest liderem.

grafika

„Kabaret na żywo” to cotygodniowy show kabaretowy, w którym prezentowane są premierowe oraz znane już skecze i piosenki na wybrany temat. Program realizowany jest z udziałem publiczności i nadawany live. Gospodarzem i prowadzącym każdego odcinka jest inny kabaret.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ogladalnosc-the-story-of-my-life-talk-show-polsatu-1-8-mln-widzow ##

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa