Udział Eurosportu 1 w pierwszym półroczu 2023 roku wyniósł 0,84 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej wynik zmniejszył się o 2,33 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
Drugie miejsce zajął TVP Sport. Udział stacji poszedł do góry o 14,29 proc. do poziomu 0,80 proc.
Podium uzupełnia Polsat Sport. Wynik stacji wyniósł 0,53 proc. Zwiększył się o 10,42 proc.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/polo-tv-najchetniej-ogladanym-kanalem-muzycznym-w-i-polroczu-mixtape-z-najwiekszym-wzrostem,7169505943226497a ##
Największy wzrost odnotowała Motowizja, której wynik zwiększył się o 200 proc. do 0,03 proc. Stacja awansowała z 15. na 12. miejsce. Z kolei najwięcej stracił kanał Extreme Sports (w dół o 33,33 proc. do 0,02 proc.), który w rankingu spadł 12. na 15. lokatę.

Rynek kanałów sportowych wzrósł o 6 proc.
Sumaryczny rynkowy udział wszystkich stacji sportowych na polskim rynku (monitorowanych przez Nielsen Audience Measurement) w pierwszym półroczu 2023 roku wyniósł 3,23 proc. Względem pierwszego półrocza 2022 roku wzrost wyniósł 5,90 proc.
TVP Sport na czele w 16-49

Wśród widzów w grupie 16-49 pierwsze miejsce w pierwszym półroczu br. zajął TVP Sport, którego udział wyniósł 0,66 proc. (wzrost o 17,86 proc.).
Drugi był Eurosport 1 (0,49 proc.; bez zmian). Podium uzupełnia Polsat Sport (0,26 proc.; - 10,34 proc.).
W tym ujęciu również największy wzrost zanotowała Motowizja - o 400 proc. do 0,05 proc. Z kolei najwięcej także i tutaj stracił Extreme Sports (50 proc. do 0,02 proc.).
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/jak-odbierac-tvn24-tvp-info-news24-polsat-news-czewiec-2023-rok,7169506439153793a ##
Łączny SHR% wszystkich stacji wyniósł w tej grupie 2,41 proc. (wzrost o 6,17 proc.).

W czerwcu 2023 roku liderem oglądalności wśród kanałów sportowych także był TVP Sport, którego udział w 4+ zwiększył się o 27,52 proc. do 1,39 proc., a w 16-49 - o 27,59 proc. do 1,11 proc.











