Reality-show „Wyjdź za mnie” nadawany był w Polsacie w czwartki o godz. 22.15, w okresie od 22 marca do 24 maja br. Średnia oglądalność nowego projektu wyniosła 909 tys. widzów, co przełożyło się na 9,06 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 11,01 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 10,30 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ogladalnosc-w-rytmie-serca-sezon-2-kiedy-kolejna-edycja ##
Największą popularnością cieszył się przedostatni odcinek produkcji. Przyciągnął on uwagę 1,02 mln osób.

Polsat w czasie emisji nowego formatu zajął trzecie ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród czterech głównych stacji. Pierwsza lokata należała do TVN, który nadawał wtedy końcówkę „Kuchennych rewolucji” i filmy fabularne, co dało mu 12,99 proc. udziału. Drugie miejsce zajęła TVP1 (gł. „Magazyn śledczy Anity Gargas” i „Magazyn 997”; 12,30 proc.), a czwarte - TVP2 (gł. „Za marzenia”; 2,78 proc.).
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/emsi-na-tropie-to-twoja-wina-sekrety-rodziny-polsat-nowosci-lato ##
Z kolei w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 Polsat był drugi.

Wpływy z reklam pokazanych przy premierowych odcinkach właśnie zakończonej serii programu wyniosły 12,23 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ogladalnosc-take-me-out-reality-show-polsatu-1-mln-widzow ##
„Wyjdź za mnie” to polska wersja formatu „The Spouse House”, należącego do portfolio TLC. Formuła reality-show polega na tym, że siedem kobiet i siedmiu mężczyzn bierze udział w miłosnym eksperymencie - czternaścioro singli przez okres kilku tygodni zamieszka w Domu Zaręczyn - luksusowej posiadłości zlokalizowanej w Hiszpanii. W finale każdego odcinka uczestnicy reality-show mają szansę oświadczyć się wybranej przez siebie osobie i wziąć ślub w programie.
Gospodarzami polskiej wersji projektu są Maria Rotkiel oraz Tomasz Kozłowski.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/telewizja-polsat-zadowolona-ze-startu-wiosennej-ramowki-bardzo-dobrze-oceniamy-nowe-pozycje ##












