„Ojciec Mateusz” wyprzedził „Na dobre i na złe”, „Rolnik szuka żony” na czele rozrywki

W zeszłym tygodniu liderem oglądalności polskiej telewizji był serial „M jak miłość”, a drugi był „Ojciec Mateusz”, który wyprzedził „Na dobre i na złe”. Wśród programów rozrywkowych prym wiódł „Rolnik szuka żony”, zaś tuż za nim znalazła się „Jaka to melodia?”.

po
po
Udostępnij artykuł:
„Ojciec Mateusz” wyprzedził „Na dobre i na złe”, „Rolnik szuka żony” na czele rozrywki
Uczestnicy i prowadząca programu „Rolnik szuka żony 2”

Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl, w okresie od 26 października do 1 listopada br. najwięcej widzów zgromadził serial TVP2 „M jak miłość”, którego wtorkowy odcinek zobaczyło 6,53 mln osób przy udziale w rynku wynoszącym 39,62 proc.

Drugie miejsce należało do serialu „Ojciec Mateusz”, emitowanego w TVP1. Przyciągnął on w zeszłym tygodniu przed ekrany 4,94 mln widzów, a jego udział wyniósł 30,47 proc. Na podium znalazł się jeszcze serial Dwójki „Na dobre i na złe”, który obejrzało w środę 4,91 mln osób przy udziale na poziomie 31,94 proc.

Wśród programów rozrywkowych liderem okazał się znów nadawany w Jedynce „Rolnik szuka żony”, który w niedzielę przyciągnął do stacji 4,05 mln oglądających, a jego udział wyniósł 24,94 proc. Program zajął w całym zestawieniu szóste miejsce.

Druga pozycja w kategorii rozrywki należała do teleturnieju TVP1 „Jaka to melodia?” z widownią na poziomie 3,51 mln widzów i 29,5-proc. udziałem (dane dotyczą odcinka z czwartku).

Dalej znalazł się piątkowy show Polsatu „Dancing with the Stras. Taniec z Gwiazdami”, który przyciągnął 3,43 mln widzów.

W grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności także był serial „M jak miłość”, który miał tutaj 2,28 mln widzów i 32,67-proc. udział . Druga pozycja należała do „Na dobre i na złe” (1,44 mln widzów; 22,49 proc. udziału), a trzeci był „Rolnik szuka żony” (też ok. 1,44 mln; 19,50 proc.), który również tutaj był pierwszy w kategorii programów rozrywkowych.

W segmencie rozrywki drugą pozycją zajął show TVN „Mam talent!”, które obejrzało 1,16 mln widzów przy 18,2-proc. udziału. Kolejne pozycje w tej kategorii należały do programów, takich jak: „Nasz nowy dom” (Polsat, 1,13 mln; 21,86 proc.), ”Kuchenne rewolucje ” (TVN, 1,11 mln; 17,54 proc.) oraz „Top model” (TVN, 1,08 mln; 17,70 proc.).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu