Olej Bartek zmienia opakowania

Olej Bartek ma nową identyfikację wizualną. Zmieniono jego logo iopakowania.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W ramach odświeżenia identyfikacji wizualnej olejuBartek uproszczono jego logo oraz zmieniono znajdujący sięna opakowaniach wizerunek bohatera tej marki, który jest terazmłodszy i bardziej pogodny. Zmiany mają przyczynić się do poprawypostrzegania jakości i smaku produktu oraz podkreślać jegonowoczesny charakter.

Nową identyfikację wizualną oleju Bartek przygotowała agencjaPND Futura we współpracy z ZT Kruszwica.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele