Olson dla Lee Jeans

Firma Lee Jeans zatrudniła agencję Olson do obsługi interaktywnegobudżetu tej znanej odzieżowej marki.

km
km
Udostępnij artykuł:

Pierwszym zadaniem mającej swoją siedzibę w Minneapolis agencjibędzie uruchomienie w kwietniu nowej wersji witryny internetowejfirmy (Lee.com), na której duży nacisk ma zostać położony nazaniedbywany wcześniej segment sprzedaży online.

"To jest tylko początek naszych marketingowych starań mającychpomóc marce w pewnym marszu naprzód" - stwierdził prezes agencjiKevin DiLorenzo.

Do tej pory interaktywny budżet Lee Jeans obsługiwała agencjaBarkleyREI z Pittsburgha. Z kolei partnerem firmy jeśli chodzi otradycyjne media jest nowojorski oddział należącej do holdinguHavas agencji Arnold.

źródło: Adweek

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"