Konsultanci On Board PR zajmą się realizacją drugiej edycji ogólnopolskiej kampanii społecznej "Zdrowe Zatoki".
Program, którego zaplanowania i realizacji podjęła się firma On Board PR ma charakter edukacyjny. Jego celem jest budowa świadomości istnienia bólów zatok oraz zwiększenie wiedzy społeczeństwa na temat chorób zatok przynosowych i związanych z tym dolegliwości.
Program obejmie szereg zróżnicowanych działań; m.in. cykl bezpłatnych konsultacji laryngologicznych, przygotowanie materiałów edukacyjnych. Jego prowadzenie przewidziane jest do końca b.r.
US Pharmacia to jeden z liderów polskiego rynku leków OTC. Działa od 1991 roku. Aktualnie firma posiada w swojej ofercie preparaty z wszystkich podstawowych kategorii terapeutycznych - środki na przeziębienie i grypę, leki przeciwbólowe, preparaty na dolegliwości gastryczne, zestawy witamin i minerałów. Najbardziej znane produkty firmy to m.in. Apap, Gripex i Ibuprom.












