„Współpraca z kanałem National Geographic zdecydowanie wzmacnia ofertę dla naszych czytelników i widzów. Jakościowe materiały wideo z każdego zakątka świata, wykonane – co w wypadku National Geographic jest standardem - w doskonałej jakości, to coś co każdy wydawca chciałby widzieć na swoim portalu. Onet dołoży do ich widowni solidną cegiełkę” – mówi cytowany w komunikacie Michał Pietniczka, dyrektor ds. partnerstw w Ringier Axel Springer Polska.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/will-smith-national-geographic-umowa-westbrook-studio,7170134504359553a ##
„W dzisiejszym świecie, gdzie skondensowana pigułka informacyjna często zastępuje rozbudowane artykuły i filmy, chcemy dawać widzom Onetu możliwość sprawdzenia najlepszych produkcji National Geographic w postaci krótkich, jakościowych historii, by w dalszej kolejności zaprosić ich do oglądania pełnych treści w serwisach wideo na żądanie i na kanałach z naszego portfolio. Głęboko wierzymy, że jakość naszych produkcji i głód informacji o świecie użytkowników Onetu, to recepta na sukces” – dodaje Edyta Pytlewska-Mele, general manager networks w The Walt Disney Company, właściciela marki National Geographic.

Współpraca z National Geographic jest kolejnym krokiem w rozwoju Programu Partnerskiego Onetu, skierowanego do twórców jakościowych i autorskich treści. Różnorodność tematyczna materiałów redakcyjnych, które dzięki programowi partnerskiemu trafiają do Onetu, zwiększa satysfakcję użytkowników, a twórcy treści zyskują możliwość dotarcia do tysięcy nowych odbiorców. W programie bierze udział obecnie ponad 250 partnerów z dziedzin, takich jak m.in.: historia, parenting, biznes czy sport. Każdego miesiąca, użytkownicy Onetu otrzymają od kanału National Geographic 30 ciekawych historii wideo oraz towarzyszące im krótkie artykuły.











