Operator komórkowy Mobilking sprzedany

Czeski fundusz private equity Penta Investments sprzedaławirtualnego operatora telefonii komórkowej (MVNO) Mobilkingpolskiej firmie telekomunikacyjnej MoCoHub. Transakcja zostałasfinalizowana, a jej wartość nie zostanie ujawniona.

masz / isb
masz / isb
Udostępnij artykuł:

"Zdecydowaliśmy się sprzedać Mobilkinga, ponieważ analizujemywiele innych, znacznie korzystniejszych możliwości ulokowanianaszego kapitału. Z powodu panującego kryzysu i bardzo dużejkonkurencyjności, warunki rozwoju na polskim rynkutelekomunikacyjnym dla spółki typu start-up - jaką jest Mobilking -znacznie się pogorszyły. Jesteśmy przekonani, że nowy właściciel,mający doświadczenie w tej branży, zapewni spółce długoterminowemożliwości rozwoju" - powiedział rzecznik prasowy Penta InvestmentsMartin Danko.

W komunikacie poinformowano też, że Mobilking będzie nadaldziałał w oparciu o sieć PTC (Polska Telefonia Cyfrowa). Spółka tabędzie również wpierała przyszły rozwój wirtualnego operatorakomórkowego.

Mobilking został założony przez Mobile Entertainment Company(MEC), która zawarła umowę z PTC. Zgodnie z umową, Mobilkingwykorzystuje sieć PTC do transmisji danych. Penta poinformowała, żeoperator od rozpoczęcia działalności pozyskał 200 tys.klientów.

masz / isb
Autor artykułu:
masz / isb
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii